Uspješno provedeni projekti u sklopu javnog poziva „Komunikacijska podrška društveno korisnim programima udruga“

Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske i Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ), u suradnji s Fakultetom političkih znanosti u Zagrebu te agencijama za odnose s javnošću (Dialog komunikacije d.o.o. i Prorsus komunikacije) dodijelili su dvjema udrugama stručnu komunikacijsku podršku.

Javni poziv „Komunikacijska podrška društveno korisnim programima udruga“ objavljen je 14. travnja 2017. na internetskim stranicama Ureda za udruge te je bio otvoren do 15. svibnja 2017. Tema poziva bila je „Solidarnost u zajednici“. Javnim pozivom željelo se promovirati solidarnost kroz društveno korisne aktivnosti u lokalnim sredinama koje poboljšavaju kvalitetu života i razinu društvenog kapitala poticanjem aktivnog građanstva, korištenjem potencijala u zajednici te doprinos pozitivnim promjenama usmjerenim na jačanje solidarnosti i zaštitu ljudskih prava.
Sukladno procjeni kvalitete te prezentaciji 4 najbolje ocjenjena projekta, za financiranje su odabrani Hrvatska udruga za borbu protiv HIV-a i virusnog hepatitisa s projektom  „Nauči, primjeni, podjeli“ i Hrvatski savez gluhoslijepih osoba  - Dodir s projektom „I ja želim čuti igru“. Projekti su provedeni u razdoblju od 1. rujna do 30. studenog 2017.

Hrvatska udruga za borbu protiv HIV-a i virusnog hepatitisa u sklopu projekta „Nauči primjeni podjeli“ provodila je kampanju podizanja svijesti javnosti i educiranja mladih o važnosti očuvanja i unaprjeđenja spolnog i reproduktivnog zdravlja, te prevencije, ranog dijagnosticiranja i liječenja spolno prenosivih bolesti.

Edukativnim objavama o spolnom zdravlju dosegnuto je preko 200.000 ljudi putem društvenih mreža
Izrađene su 3 online ankete uz sudjelovanje 5.523 osobe, a u sklopu projekta korisnici su 1.300 puta preuzeli mobilnu aplikaciju Spolno zdravlje. Održana su 183 individualna savjetovanja, 109 testiranja na HIV i 77 testiranja na hepatitis.
Agencija Dialog komunikacije, koja je u projektu sudjelovala volonterski, za potrebe projekta je:
 
  • izradila komunikacijsku strategiju kampanje
  • dizajnirala objave za medije, izgled i sadržaj PR paketa za medije
  • izradila plan objave na društvenim medijima
  • snimila, montirala i poslala promo materijale
  • kontaktirala osobe iz javnog života u svrhu kampanje

U projekt je bilo uključeno 40 volontera.
 
Hrvatski savez gluhoslijepih osoba „Dodir“ provodio je projekt „I ja želim čuti igru“ u suradnji s agencijom Prorsus komunikacije.
Opći cilj kampanje bilo je podizanje svijesti u javnosti o važnosti inkluzivnog predškolskog obrazovanja za gluhu, nagluhu ili gluhoslijepu djecu te razvijanje javne politike sistemskog i održivog osiguranja prevoditelja znakovnog jezika za svako gluho, nagluho ili gluhoslijepo dijete u Republici Hrvatskoj.
Projekt je provođen na području Zagreba (4 vrtića) i Varaždina (1) a ukupno je kroz projekt obuhvaćeno 6 djece. Po završetku projekta dogovoreno je posredovanje Ureda pravobraniteljice za djecu i sazivanje sastanka s predstavnicima resornih ministarstava u svrhu nalaženja trajnog rješenja pitanja osiguranja prevoditelja znakovnog jezika u predškolskim ustanovama.
U sklopu projekta Etnografski muzej u Zagrebu kreirao je edukativne radionice i predstave za djecu oštećena sluha, a održan je i okrugli stol na temu inkluzivnog predškolskog obrazovanja.
Ukupan broj medijskih objava u sklopu projekta bio je 68 uz gotovo 4.000 novih pratitelja projekta na društvenim mrežama.

U provedbi projekta sudjelovalo je 10 volontera a 4 nove osobe kao prevoditelji znakovnog jezika zaposlene su u vrtićima.
 
 

Pisane vijesti