Društvena odgovornosti i profitni sektor: Coca-Cola Beverages Hrvatska predstavila drugo Izvješće o održivosti

Društvena odgovornosti i profitni sektor: Coca-Cola Beverages Hrvatska predstavila drugo Izvješće o održivosti
 
Drugo izvješće o održivosti kompanije Coca-Cola Beverages Hrvatska, koje se odnosi se na razdoblje 2005. i 2006., pruža informacije o pitanjima kojima se kompanija bavi u kontekstu svoje društvene odgovornosti: o obvezama, vrijednostima i rezultatima tvrtke. Izvješće, pripremljeno putem novog G3 okvira Globalne inicijative za izvješćivanje (eng. Global Reporting Iniciative), udovoljavajući stoga visokim standardima za davatelje izvješća, pozicionira Coca-Cola Beverages Hrvatska među vodeće tvrtke u Hrvatskoj po pitanju izvješćivanja o održivosti.
 
Korporacijska društvena odgovornost predstavljena je ocjenom izvedbe kroz GRI pokazatelje, baveći se održivošću kroz četiri široka područja:
-       tržište (predanost postizanju najviših standarda kvalitete i poboljšanju usluga za kupce, kao i obilježavanje proizvoda sukladno europskim standardima);
-       radno mjesto (jačanje ljudskih potencijala, smanjenje ozljeda na radu, istraživanje zadovoljstva zaposlenika);
-       okoliš (ISO 14001 standardi za sve pogone, sustav procjene rizika i upravljanja kvalitetom te djelovanja na okoliš); i
-       zajednica (donacije u humanitarne svrhe u iznosu od 1.000.000kn godišnje, partnerstvo s Hrvatskom udrugom za školovanje pasa vodiča i mobilitet).
 
Izvješće u cijelosti odražava nastojanje kompanije za poboljšanjem društvenih i ekoloških aspekata poslovanja, kao i prenošenja tih obveza svojim sudioničarima, a njihovo članstvo u UN Global Compact inicijativi u Hrvatskoj postavlja Coca-Cola Beverages Hrvatska na predvodničko mjesto u korporacijskoj društvenoj odgovornosti u Hrvatskoj.


Pisane vijesti