- Objavljeno: 05.07.2019.
Promjena tijela nadležnog za administraciju portala e-Savjetovanja te koordinaciju tijela državne uprave u području savjetovanja s javnošću
Molimo vas da vaše upite i pitanja vezana za provedbu savjetovanja sa zainteresiranom javnošću te pitanja vezana uz rad portala e-Savjetovanja od 6. srpnja upućujete na e-mail adresu: zakonodavstvo@vlada.hr
Sukladno Uredbi o Uredu za zakonodavstvo (NN 63/19), Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva (NN 63/19) te Uredbi o izmjeni Uredbe o Uredu za udruge (NN 63/19), Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske od 6. srpnja 2019. više nije nadležan za administrativnu podršku radu portala e-Savjetovanja te koordinaciju tijela državne uprave u pogledu provedbe savjetovanja sa zainteresiranom javnošću.Sukladno gore navedenim aktima, poslove vezane za savjetovanje s javnošću u postupcima donošenja zakona, drugih propisa i akata preuzima Ured za zakonodavstvo Vlade Republike Hrvatske i to:
- koordinacija, kontrola i nadzor rada središnjih tijela državne uprave u području savjetovanja s javnošću u postupcima donošenja zakona, drugih propisa i akata u suradnji s Uredom predsjednika Vlade Republike Hrvatske i tijelom državne uprave nadležnim za razvoj digitalnog društva
- razvoj i unaprjeđenje sadržaja središnjeg državnog internetskog portala za savjetovanje s javnošću (e-Savjetovanja) u suradnji s tijelom državne uprave nadležnim za razvoj digitalnog društva
- koordinacija izrade i izrada Godišnjeg izvješća o provedbi savjetovanja u postupcima donošenja zakona, drugih propisa i akata
Ured za udruge ovim putem se zahvaljuje svima koji su svojim radom i aktivnim angažmanom pridonijeli razvoju sustava savjetovanja sa zaineresiranom javnošću u Republici Hrvatskoj.