- Objavljeno: 30.04.2024.
Uspješno provedeni projekti u sklopu javnog poziva „Komunikacijska podrška društveno korisnim programima udruga 2023.“
Što imaju zajedničko nagrada Medijski Sokrat, instalacija posvećena telefonskoj liniji 116 006 u Muzeju prekinutih veza i video uradci te promo kampanja za senzibilizaciju zajednice o mogućnostima osoba s intelektualnim teškoćama?
Riječ je o tri dobitnika nagrade koju su osvojili svojim kvalitetnim prijedlozima medijskih kampanja unutar prošlogodišnjeg natječaja javnog poziva Komunikacijska podrška društveno korisnim programima udruga.
Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu (DKMK) odlučilo je potaći motivaciju odgojno-obrazovnih djelatnika za stučnim usavršavanjem u području medijske pismenosti. Želeći tako nagraditi i slaviti predani trud učitelja. Nakon što su proglašeni dobitnikom jedne od nagrada Komunikacijske podrške, DKMK je udružio snage s PR stručnjakinjom Marinom Čulić Fischer iz Dialog komunikacija i Medijski Sokrat je uspješno oblikovan. Na prvoj svečanoj dodjeli početkom listopada 2023. godine u Hrvatskom državnom arhivu dodijeljene su nagrade u tri kategorije (predškolske ustanove, osnovne i srednje škole), a došlo je čak 55 prijava. Sveukupni doseg nagrade je preko 100 000 pregleda na web stranicama DKMK-a te 32 medijske objave dok je broj prijava za nagradu kao i odziv institucija premašio sva očekivanja.
Na ljude s intelektualnim teškoćama (IT-om) skrenula je pažnju javnosti kampanja „Ne tražimo sažaljenje, tražimo priliku“ Udruge osoba s intelektualnim teškoćama Bjelovar. Njihov oblik invaliditeta, koji nije vidljiv na prvu i bez specifičnih vanjskih pokazatelja, najčešće ih diskriminira i u populaciji osoba s invaliditetom, te ih se stigmatizira i na toj osnovi. Upravo ovim programom /kampanjom udruga je odlučila pokazati mogućnosti sposobnost učenja i primjene novostečenih znanja, kao i mogućnosti zapošljavanja. Uz stručne savjete i pomoć Velibora Panića iz Narativ komunikacija osmišljena je kampanja kratkih video i radijskih spotova (video udruga OSIT) koji su putem raznih komunikacijskih kanala podigli vidljivost osoba s IT-om u javnosti. Ideja video spotova bila je prikazati radna mjesta na kojima mogu raditi osobe s IT-om, te kako se oni snalaze na takvim poslovima. U projektu je sudjelovalo 40 osoba s IT-om od 23 do 70 godina s područja Bjelovara i šire okolice, održani su okrugli stolovi, tiskani promo materijali i časopisi.
Rad besplatne anonimne linije 116 006 za žrtve i svjedoke kaznenih djela i prekršaja, te promoviranje njezinog rada i volonterskog programa bio je glavna tema kampanje Udruge za podršku žrtvama i svjedocima. O uspješnosti kampanje koju je s udrugom osmislila stručnjakinja za PR Maja Pekeč iz tvrtke MINS Commnication govori njezin doseg koji se procjenjuje na 245 000 građana i građanki. Samo na društvenim mrežama Facebook objava je imala 107 641 pregleda, a snimljeni su video materijali, dizajniran novi vizual, organizirana istupanja u javnosti, odrađeno slanje newslettera, tiskani letci, članci. Tijekom kapanje zaprimljeno je 1279 poziva, te pruženo 3113 oblika podrške žrtvama i svjedocima kaznenih djela i prekršaja. I šećer na kraju, udruga je osmislila posebni social event „116 006 Promjena počinje pozivom“ u studenom prošle godine, a povodom rođendana linije, koji je upriličen u Muzeju prekinutih veza, gdje je izložena umjetnička instalacija posvećena ovoj liniji.
Detaljnije o prošlogodišnjim dobitnicima Komunikacijske podrške i podržanim kampanjama potražite na stranicama dobitnika. Tako ćete o Društvu za komunikacijsku i medijsku kulturu i njihovoj kampanji doznati na poveznici MEDIJSKI SOKRAT | Djeca Medija, te o kampanji Udruge osoba s intelektualnim teškoćama Bjelovar na poveznici Ne tražimo sažaljenje, tražimo priliku - finale | OSIT udruga osoba s intelektualnim teškoćama bjelovar (osit-bjelovar.hr). I na kraju o Udruzi za podršku žrtvama i svjedocima i njihovoj kampanji na poveznici Predstavljena instalacija ''116 006 Promjena počinje pozivom''u Muzeju prekinutih veza - Udruga za podršku žrtvama i svjedocima (pzs.hr).
Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu (DKMK) odlučilo je potaći motivaciju odgojno-obrazovnih djelatnika za stučnim usavršavanjem u području medijske pismenosti. Želeći tako nagraditi i slaviti predani trud učitelja. Nakon što su proglašeni dobitnikom jedne od nagrada Komunikacijske podrške, DKMK je udružio snage s PR stručnjakinjom Marinom Čulić Fischer iz Dialog komunikacija i Medijski Sokrat je uspješno oblikovan. Na prvoj svečanoj dodjeli početkom listopada 2023. godine u Hrvatskom državnom arhivu dodijeljene su nagrade u tri kategorije (predškolske ustanove, osnovne i srednje škole), a došlo je čak 55 prijava. Sveukupni doseg nagrade je preko 100 000 pregleda na web stranicama DKMK-a te 32 medijske objave dok je broj prijava za nagradu kao i odziv institucija premašio sva očekivanja.
Na ljude s intelektualnim teškoćama (IT-om) skrenula je pažnju javnosti kampanja „Ne tražimo sažaljenje, tražimo priliku“ Udruge osoba s intelektualnim teškoćama Bjelovar. Njihov oblik invaliditeta, koji nije vidljiv na prvu i bez specifičnih vanjskih pokazatelja, najčešće ih diskriminira i u populaciji osoba s invaliditetom, te ih se stigmatizira i na toj osnovi. Upravo ovim programom /kampanjom udruga je odlučila pokazati mogućnosti sposobnost učenja i primjene novostečenih znanja, kao i mogućnosti zapošljavanja. Uz stručne savjete i pomoć Velibora Panića iz Narativ komunikacija osmišljena je kampanja kratkih video i radijskih spotova (video udruga OSIT) koji su putem raznih komunikacijskih kanala podigli vidljivost osoba s IT-om u javnosti. Ideja video spotova bila je prikazati radna mjesta na kojima mogu raditi osobe s IT-om, te kako se oni snalaze na takvim poslovima. U projektu je sudjelovalo 40 osoba s IT-om od 23 do 70 godina s područja Bjelovara i šire okolice, održani su okrugli stolovi, tiskani promo materijali i časopisi.
Rad besplatne anonimne linije 116 006 za žrtve i svjedoke kaznenih djela i prekršaja, te promoviranje njezinog rada i volonterskog programa bio je glavna tema kampanje Udruge za podršku žrtvama i svjedocima. O uspješnosti kampanje koju je s udrugom osmislila stručnjakinja za PR Maja Pekeč iz tvrtke MINS Commnication govori njezin doseg koji se procjenjuje na 245 000 građana i građanki. Samo na društvenim mrežama Facebook objava je imala 107 641 pregleda, a snimljeni su video materijali, dizajniran novi vizual, organizirana istupanja u javnosti, odrađeno slanje newslettera, tiskani letci, članci. Tijekom kapanje zaprimljeno je 1279 poziva, te pruženo 3113 oblika podrške žrtvama i svjedocima kaznenih djela i prekršaja. I šećer na kraju, udruga je osmislila posebni social event „116 006 Promjena počinje pozivom“ u studenom prošle godine, a povodom rođendana linije, koji je upriličen u Muzeju prekinutih veza, gdje je izložena umjetnička instalacija posvećena ovoj liniji.
Detaljnije o prošlogodišnjim dobitnicima Komunikacijske podrške i podržanim kampanjama potražite na stranicama dobitnika. Tako ćete o Društvu za komunikacijsku i medijsku kulturu i njihovoj kampanji doznati na poveznici MEDIJSKI SOKRAT | Djeca Medija, te o kampanji Udruge osoba s intelektualnim teškoćama Bjelovar na poveznici Ne tražimo sažaljenje, tražimo priliku - finale | OSIT udruga osoba s intelektualnim teškoćama bjelovar (osit-bjelovar.hr). I na kraju o Udruzi za podršku žrtvama i svjedocima i njihovoj kampanji na poveznici Predstavljena instalacija ''116 006 Promjena počinje pozivom''u Muzeju prekinutih veza - Udruga za podršku žrtvama i svjedocima (pzs.hr).