Koordinacijski sastanci

Prema važećoj Uredbi o Uredu za udruge, odnosno, Izmjenama i dopunama Uredbe o Uredu za udruge, Ured ima zadaću koordinacije rada ministarstava, središnjih državnih ureda, ureda Vlade Republike Hrvatske i državnih upravnih organizacija, te tijela uprave na lokalnoj razini, u vezi s praćenjem i unaprjeđenjem suradnje s nevladinim, neprofitnim sektorom u Republici Hrvatskoj. Osim redovnih telefonskih kontakata, prikupljanja izvješća o financiranim projektima i programima organizacija civilnoga društva, okupljanja svih davatelja financijske potpore na Info-danima za organizacije civilnoga društva te održavanja različitih edukacija i seminara za osobe koje u tijelima državne uprave rade na poslovima dodjele financijske potpore, Ured za udruge jednom do dva puta godišnje održava i redovne koordinacijske sastanke s davateljima financijske potpore na nacionalnoj razini. Na ovim stranicama možete pristupiti arhivi zapisnika s dosada održanih sastanaka te ćete moći pronaći informacije o svim aktivnostima vezanim za koordinacijsku ulogu Ureda za udruge.